Tedaj je rekel svojim učencem: »Žetev je obilna, delavcev pa malo. Prosíte torej Gospoda žetve, naj pošlje delavce na svojo žetev.« Poklical je k sebi svojih dvanajst učencev in jim dal oblast nad nečistimi duhovi, tako da so jih izganjali in ozdravljali vsako bolezen in vsako slabost.
(Mt 9,37-38; 10,1)VSI VERUJOČI SMO NJEGOVE PRIČE
Jezus nikakor ni hotel, da bi njegovo življenje ostalo skrito ob njegovih najožjih prijateljih in da bi ti veselo oznanilo o Božji ljubezni obdržali zase. Kakor je njega poslal Oče, tako je tudi on najprej skrbno izbral svoje učence, jim dal spoznati Božjo ljubezen in jih nato poslal med ljudi – v življenje. Dal jim je posebne naloge in zahteve, preko katerih bi ljudje lahko spoznali njega in veselo oznanilo, ki ga prinaša na svet.
Kljub vsem strahovom in napakam, ki so jih imeli učenci, jih je pooblastil za svoje odposlance. Dobili so moč, da so ga v vsej polnosti predstavili povsod, kamor so prišli. Opozoril jih je, da jih čakajo tudi hudi časi, toda obljubil jim je pomoč Svetega Duha.
Po zgledu apostolov je vse do današnjih dni vsak kristjan poklican za pričevalca, apostola sodobnega časa. To ne pomeni, da smo vsi nadarjeni govorniki ali pogumni oznanjevalci. Daleč od tega. Toda če pripadamo Jezusu, naše življenje stalno govori o njem.
Nekatere ljudi v Cerkvi pa je Bog poklical za »posebne« oznanjevalce. To so kristjani, ki Jezusovo oznanilo posredujejo na drugačen način – so duhovniki, redovniki, misijonarji …
Jezus želi, da smo vsi verujoči njegove priče, njegovi apostoli, da tako s svojim življenjem in z besedo drugim popolnoma »zastonj« približujemo Boga.
Po: A. Knowles, Življenjsko krščanstvo
POSTAVITEV IZREDNIH DELIVCEV OBHAJILA
V sredo, 14. junija, je mariborski nadškof msgr. Alojzij Cvikl v službo izrednega delivca svetega obhajila postavil tri naše župljane: Branko Trebše, Aleša Freceta in Jureta Šumaka. Po prejeti službi bodo lahko delili sveto obhajilo ter ga nosili na dom bolnikom in ostarelim.
V sredo, 21. junija, bo v cerkvi sv. Alojzija v Mariboru ob 9.00 MOLITEV ZA GOSPODA NADŠKOFA in ob 10.00 sv. maša.
V petek, 23. junija, je PRAZNIK SRCA JEZUSOVEGA. Ob 18.30 vas vabimo k petim litanijam Srca Jezusovega.
MOLITEV ZA LETOŠNJE NOVOMAŠNIKE IN NOVE DUHOVNE POKLICE
Vodstvo Centra za duhovne poklice vabi k molitvi za letošnje novomašnike in za nove duhovne poklice ter za svetost in stanovitnost vseh poklicanih.
24 urna molitev bo potekala v Slomškovi stolnici. Začela se bo na slovesni praznik Srca Jezusovega, v petek, 23. junija, s sveto mašo ob 18.30. Vso noč in ves naslednji dan (na praznik srca Marijinega in zavetnika stolnice Janeza Krstnika) se bodo vrstile svete maše in molitev, ki jo bodo vodili molivci iz različnih župnij, redov, skupin in gibanj.
Sklep bo s sveto mašo ob 18.30, ki jo bo daroval nadškof metropolit Alojzij Cvikl. K njej ste še posebej vabljeni duhovniki, stalni diakoni, redovniki in redovnice ter verniki iz mariborske dekanije in člani gibanj.
V soboto, 24. junija, je praznik rojstva Janeza Krstnika.
V soboto, 24. junija, bo v Vidmu pri Ptuju POKRAJINSKI TABOR OFS. Bratje in sestre Frančiškovega svetnega reda, lepo vabljeni.
V soboto, 1. julija, vas vabimo na ŽUPNIJSKO ROMANJE NA BREZJE. Po romarski maši si bomo ogledali muzej jaslic in obiskali romarsko cerkev v Velesovem. Cena prevoza je 16 €. Prijave sprejemamo v župnijski pisarni.
SEZNAM BRALCEV
Nedelja, 25. 6. 2017:
- ob 8.30: 1. berilo: Davor Vohar, 2. berilo: Janko Trebše
- ob 10.00: 1. berilo: Štefka Humar, 2. berilo: Karmen Podlesnik Marčič
- ob 11.30: 1. berilo: Franc Smole, 2. berilo: Jana Sabo Bubanja
- ob 19.00: 1. berilo: Claudio Korošec, 2. berilo: Lucija Šeme
DUHOVNA ISKRICA
Kdor drugega ljubi, ga sprejema takega, kot je, kot je bil in kot bo.
(Michel Quoist)
Posinodalna apostolska spodbuda Radost ljubezni (Amoris laetitia)
Zakon /…/ predstavlja dobrino za sama zakonca; spolnost »je naravnana na zakonsko ljubezen moškega in ženske«. Zakonska zveza pa je vendarle »po svoji naravi« naravnana na posredovanje človeškega življenja. Otrok ni od zunaj dodan medsebojni ljubezni zakoncev; otrok vznikne v samem srcu medsebojne podaritve, katere sad in izpolnitev je. Otrok se ne pojavi kot zaključek procesa, temveč je od začetka ljubezni navzoč kot bistvena značilnost, ki je ni mogoče zatajiti, ne da bi popačili sámo ljubezen. Ljubezen od samega začetka zavrača vsako pobudo, da bi se zaprla sama vase /…/. Noben spolni odnos torej ne more zanikati tega pomena, čeprav iz različnih razlogov vedno ni mogoče dejansko spočeti novega življenja. Otrok ima pravico, da se rodi iz te ljubezni, in ne na kakršen koli način, saj »ni nekakšna pravica, ampak dar«; je »sad posebnega dejanja zakonske podaritve njegovih staršev«. Kajti po »stvariteljskem redu sta zakonska ljubezen med možem in ženo in posredovanje življenja naravnana drug na drugega /…/. Stvarnik [je] možu in ženi dal delež pri svojem stvariteljskem delu /…/, tako da je po posredovanju življenja prihodnost človeštva zaupal njuni odgovornosti«.
(Tretje poglavje “Poklicanost družine: gledati Jezusa”, podpoglavje “Posredovanje človeškega življenja in vzgoja otrok”, točki 80 in 81)
Dodaj odgovor