JEZUS UČI, KAKOR KDOR IMA OBLAST
V Kafarnáumu je Jezus v soboto šel v shodnico in učil.
Strmeli so nad njegovim naukom,
kajti učil jih je kakor tisti, ki ima oblast,
in ne kakor pismouki.
V njihovi shodnici pa je bil prav tedaj človek z nečistim duhom in je zavpil:
»Kaj imamo s teboj, Jezus Nazaréčan?
Si nas prišel pokončat?
Vem, kdo si: Sveti, od Boga.«
Jezus pa mu je zapovedal:
»Umolkni in pojdi iz njega!«
Nečisti duh ga je stresel, zavpil z močnim glasom in šel iz njega.
Vsi so se tako začudili, da so razpravljali med seboj:
»Kaj je to? Nov nauk z oblastjo!
Celo nečistim duhovom ukazuje in so mu pokorni.«
In glas o njem se je takoj razširil po vsej okolici v Galileji.
(Mr 1,21-28)Na Gospodov dan, ob sobotah, se verni Judje zbirajo v svojih shodnicah. Prebiranje in razlaganje svetega pisma, petje in molitev, jih povezuje in utrjuje v veri.
In Jezus je razlagal pisma kakor tisti, ki ima oblast, z gotovostjo in prepričanjem, saj je vendar on sam Beseda!
In ni ostal samo pri besedah, pokazal je tudi v dejanju, da ima oblast nad vsem.
Gospod, naj prebiram in premišljujem tvojo Besedo, da jo bom mogel živeti!
NAPOVEDNIK
V ponedeljek, 1. 2., bomo po večerni sv. maši POSPRAVILI JASLICE.V torek, 2. 2., je praznik JEZUSOVEGA DAROVANJA v templju in bo nedeljski red sv. maš. Pri mašah bomo blagoslovili sveče.
V torek, 2. 2., je zvečer ob 20. uri srečanje ZAKONSKE SKUPINE JP3 na daljavo.
V sredo, 3. 2., bomo pri obeh mašah podelili BLAŽEV BLAGOSLOV.
V petek, 5. 2., je zvečer ob 20. uri srečanje ŽUPNIJSKEGA PASTORALNEGA SVETA na daljavo.
Prihodnjo nedeljo, 7. 2., je zvečer ob 21. uri srečanje ZAKONSKE SKUPINE JP1 na daljavo.
SVEČNICA, 2. februar
V ljudskem praznovanju je stopilo v ospredje proslavljanje Kristusa, ki ga je starček Simeon v svojem hvalospevu imenoval »luč v razsvetljenje poganov«. Na besede Simeona se sklicuje starodavni bogoslužni običaj blagoslavljanja sveč, ki se razvije v procesijo s svečami.BLAŽEV BLAGOSLOV, 3. februar
Sv. škof in mučenec Blaž (+316) je rešil mladeniča, ki se je skoraj zadušil, ko je pojedel ribjo kost. V povezavi s tem čudežem Cerkev vsako leto podeljuje Blažev blagoslov.
Blagoslovljeni sveči, povezani v obliki križa, duhovnik približa grlu vsakega vernika, ki želi prejeti blagoslov, ki varuje proti boleznim v grlu in vsakemu drugemu zlu.
KORONAVIRUSNI UKREPI
Od ponedeljka, 4. 1. 2021, je zopet dovoljena udeležba vernikov pri sv. mašah.Epidemiološki ukrepi določajo, da je lahko istočasno v cerkvah ena oseba ali gospodinjstvo na 30 m2. Za našo baziliko Matere Usmiljenja znaša neto tlorisna površina cerkve 832,6 m2, kar pomeni, da je lahko v cerkvi 27 oseb ali 27 družin istočasno, zato je potrebna PRIJAVA prek spletnega obrazca oz. v župnijski pisarni.
Pred vstopom v cerkev si nadenite zaščitno obrazno masko in si razkužite roke! V cerkvi ohranjajte medsebojno razdaljo vsaj 1,5 metra.
Med sveto mašo je v skladu z vladnim odlokom prepovedano (zborovsko oz. ljudsko oz. solo) petje, vključno s petjem mašnika. Rokovanje ob pozdravu miru se opusti.
Med tednom ob 9h neposredno prenašamo sv. maše preko naše spletne strani, ob nedeljah pa je prenos sv. maše ob 8.30 na TV Exodus.
Do preklica vsa KATEHEZA in srečanja skupin potekajo na daljavo.
SV. OBHAJILO je sedaj mogoče prejeti pri sv. maši. Vernikom je dovoljeno deliti sveto obhajilo samo na roko. V vrsti za obhajilo ohranjajte medsebojno razdaljo vsaj 1,5 metra.
Za SV. SPOVED smo na voljo v spovednicah v cerkvi med vsako sv. mašo. Vstopite z masko, potem ko ste si razkužili roke. Spovednice so prenovljene in imajo urejen prezračevalni sistem, vstopite pa ob zeleni lučki.
MAŠNI NAMENI
V pisarni ali prek spleta lahko naročite MAŠNE NAMENE. S svojim mašnim namenom se lahko zahvalimo za prejete dobrote, prosimo za blagoslov ljudi, dogodkov in življenja pred nami, priporočamo božjemu usmiljenju naše pokojne sorodnike, prijatelje in dobrotnike. Sprejemamo namene za februar in marec.
PAPEŽ FRANČIŠEK
Kateheza pri splošni avdienci,
27. januarja 2021Molitev s Svetim pismom
Krščansko izročilo je bogato z izkušnjami in razmišljanji o molitvi s Svetim pismom. Posebej se je uveljavila metoda »lectio divina«, ki je nastala v meniškem okolju, a jo sedaj prakticirajo tudi kristjani, ki obiskujejo župnije. Lectio divina pomeni predvsem brati svetopisemski odlomek s pozornostjo. Zatem se vstopi v dialog s Svetim pismom, tako da tiste besede postanejo motiv za meditacijo in molitev: zvest besedilu, se začnem spraševati, kaj »pravi meni«. Gre za delikaten del: ni treba zdrsniti v subjektivistične interpretacije, temveč se postaviti v sled izročila, ki vsakega med nami povezuje s Svetim pismom. Zadnji korak lectio divina je kontemplacija. Tukaj besede in misli pustijo prostor ljubezni, kakor med zaljubljencema, ki jima je včasih dovolj, da se gledata v tišini. Svetopisemsko besedilo ostane kakor ogledalo, kakor ikona, ki se jo kontemplira. In tako se pogovarjamo.
Preko molitve Božja beseda začne prebivati v nas in mi v njej. Beseda navdihuje dobre sklepe in podpira dejanja; daje nam moč, daje nam vedrino in nam tudi takrat, ko nas postavi v krizo, daje mir. V »poklapanih« in zmedenih dneh zagotavlja srcu jedro zaupanja in ljubezni, ki ga varuje pred napadi hudega.
Vir: www.vaticannews.va
Dodaj odgovor