OZNANILA na 3. postno nedeljo

POKORA ODVZAME BOŽJO KAZEN

Prav v tistem času je bilo v množici navzočih nekaj ljudi, ki so Jezusu pripovedovali o Galilejcih, katerih kri je Pilat pomešal z njihovimi žrtvami. Odgovóril jim je: »Mar mislite, da so bili ti Galilejci večji grešniki kakor vsi drugi Galilejci, ker so to pretrpeli? Povem vam, da ne. A če se ne spreobrnete, vas vse čaka enak konec. Ali pa onih osemnajst, na katere se je podrl stolp v Síloi in jih ubil, mar mislite, da so bili večji dolžniki kakor vsi drugi prebivalci Jeruzalema? Povem vam, da ne. A če se ne spreobrnete, boste vsi prav tako pokončani.« In povedal je tole priliko: »Nekdo je imel v svojem vinogradu zasajeno smokvo. Prišel je iskat sad na njej, pa ga ni našel. Rekel je svojemu vinogradniku: ›Glej, tri leta je že, kar hodim iskat sad na tej smokvi, pa ga ne najdem. Posekaj jo, čemú izčrpava zemljo?‹ Ta pa mu je odgovóril: ›Gospod, pústi jo še letos, da jo okopljem in ji pognojim. Morda bo napósled obrodila sad; če pa ne, jo boš posekal.‹« (Lk 13,1-9)

Jezus ne pravi, naj spreobračamo druge, temveč sebe. Spreobrnite se, spokorite se! Vsakdo je odgovoren za svoje grehe in napake, zato naj spreobrne sebe in naj zase dela pokoro. Ko bo prišel gospodar iskat sad, nas ne bo vpraševal po tujem drevju, temveč se bo oziral po vejah naše smokve.
Sami si kujemo prihodnost: če si bomo hoteli kovati srečo, resnično, večno srečo, potem se bo resnično treba v marsičem spreobrniti: od prepirljivosti k složnemu sodelovanju, od vrtičkarstva k iskanju skupnih koristi, od občudovanja vsega, kar je tuje, k zdravi samozavesti, od zaverovanosti v snovnost in telesnost k upoštevanju duhovnih vrednot … in se v marsičem spokoriti.
Po: M. Galizzi

NAPOVEDNIK

V ponedeljek, 25. marca, je SLOVESNI PRAZNIK GOSPODOVEGA OZNANJENJA MARIJI. Ta dan bodo svete maše po nedeljskem redu.

Bog, ki se je razodel kot Ljubezen, ne more pustiti človeka v stanju brezizhodnega pogubljenja, v kakršnem se je znašel po padcu v greh. Zato je izbral najboljši možni načrt za svoj poseg v človekov od greha ranjeni svet. Ko se zgodi nesreča, se morajo reševalci na kar najbolj primeren način spustiti v samo »situacijo«, da lahko učinkovito pomagajo. Če se nekdo utaplja, je največkrat treba skočiti v vodo in ga potegniti iz nje. Za podobno »intervencijo« se je odločila Sveta Trojica. To pa pomeni, da je Bog sam postal človek, ne da bi prenehal biti Bog. To je edinstvena zamisel odreševanja med vsemi do zdaj znanimi zamislimi odreševanja v različnih verstvih. Povsod drugod se mora človek s svojimi močmi prebiti v Božjo bližino. Le krščanstvo razodeva tako ljubečega Boga, ki se je bil pripravljen sam spustiti iz Božjih višin k človeku, v njegov grešni položaj, da ga je od znotraj premagal in razklenil ter tako slehernemu človeku omogočil izhod v svobodo, če le-to želi.
Po: A. Grün

V nedeljo, 31. marca, bo po sveti maši ob 10.00 SREČANJE ZA STARŠE PRVOOBHAJANCEV.

KRIŽEV POT
V postnem času vas ob sredah in petkih po sveti maši ob 9. uri in pred večerno sveto mašo ob 18.30 ter vsako postno nedeljo ob 18.30 vabimo k pobožnosti križevega pota.
V Oznanilih je naveden namen, za katerega bomo molili pobožnost križevega pota. Molili bomo tudi po vaših namenih, zato nam jih sporočite.

MOLITVENI NAMENI KRIŽEVEGA POTA
Sreda, 27. 3.: Za preganjane kristjane.
Petek, 29. 3.: Za ljudi v stiski.
Nedelja, 31. 3.: Za mir v svetu.

SEZNAM BRALCEV

Nedelja, 31. 3. 2019:

  • ob 8.30: 1. berilo: Tomaž Folnovič, 2. berilo: Kornelija Ferčak Folnovič
  • ob 10.00: 1. berilo: s. Bogomira Imperl, 2. berilo: Aleš Marčič
  • ob 11.30: 1. berilo: Anastazija Brkljačič, 2. berilo: Jana Sabo Bubanja
  • ob 19.00: 1. berilo: Jan Trebše, 2. berilo: Suzana Markovič

Naj dan staršev ne postane edini dan v letu, ko uspemo izreči besedico »hvala« ali kako drugače izkazati hvaležnost. Naj bo le spodbuda, da je lahko v družini, kjer vladata ljubezen in hvaležnost, tudi vsak dan praznik!

POSTNI ČAS

V Križu je nekaj čudnega,
deluje tako nečloveško.
Pa prav po njem se krščanstvo
tako razlikuje od drugih religij.
Vse naravne in svetovne religije kažejo
na mogočno, nedostopno
nadnaravno bitje.
Samo krščanstvo veruje
v navidez nemočnega Boga,
v Boga, ki je svojo vsemogočnost
križal v osebi Jezusa iz Nazareta.
Križ ni nekaj vsakdanjega,
kar bi nam bilo blizu
in kar bi izbrali ljudje.
Križ je samo Božja izbira.

Bog hoče povedati svetu:
»Podarjam vam Jezusa –
in to križanega Jezusa.«

Ker je Bog ljubezen
in ima ljudi tako neskončno rad,
postane trpeči Bog.

Trpel je in se pustil križati
v osebi Jezusa, svojega Sina,
in skozi vse čase do naših dni
trpi bol vsega človeštva.
Po: A. Grün

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.